Menu

O szydełkowaniu i cuś jeszcze

Bede zamieszczal zdjecia oraz zostawial posty zwaizane z moim szydełkowaniem.Badz jeżeli wydarzy sie cos ciekawego w moim szydełkowym zyciu oczywiście postaram sie też to opisac :

Muszelkowa Złota

kris051986

Witam porannie udziałem serwete muszelkową w kolorze złotym troszke się różni od wzoru który znajduje się w gazetce zamiast 5 rzędów muszelek przeobiłem 4 a wykonczyłem oczkiem łańcuszkowym jakostam mi sie spodobało niedość że kordonek posiada nitke ... więcej

Robione a nie skończone

kris051986

Ple Ple bedzie później narazie fotki ... Ciąg dalszy 8 kątnej kordonka brak miedziaki nie brzęczą w kieszenie :( A ta kiedys robiłem i ponownie dzieje tylko z kolorku złotego bardzo mi sie podoba i to wszystko buźka kriss

Candy w Lubię robótki ręczne

kris051986

Witam zaprszam do zabwy na blogu tu lnik http://zabawa-z-wloczka.bloog.pl do wygrania sa przefajne gazetki oraz jakas miła niespodzianka wydziergna prze organizatorke zapraszam do zabawy

Hejka Hejka

kris051986

Witam wszystkich coś mnie ostatnio smuci chciałbym wiedziec czy podoba wam się mój blog jeżeli tak prosze o mały wpisik pod poscikiem ... zastanawiam sie nad zakończeniem blogowej pisalności wiem wiem że może to moja wina że tak mało waś Kochani zagl... więcej

Remontowo i Nowo

kris051986

Zacznę od tego iż zrobiłem remoncik pokoiku zaraz bedą fotki tylko mam nadzieje żenie zanudzicie się na smierć pokaże tez nową serwetę którą robię. Więc tak dawno dawno temu -czyli poczatek Maraca 2010 roku wstałem rano i popatrzyłem na swoj pkoj łoj... więcej

UPS COŚ MI NIE WYSZŁO

kris051986

W itam wszystkich . Więc tak czemu mi nie wyszło. Albo ja zacznę wątpić w swoje umiejętności szydełkowe albo już nie potrafie czytać przepisów i graficznych i opisowych w przepisie było napisane że obrus ma mieć 81 c średnicy a wyszło po zblokowaniu ... więcej

W kolorze starego złota :)

kris051986

Witam porannie . Po zakończoeniu obrusu z różyczkami wziąłem się za obrus w kolorze starego złota może i wzór nie jest nadzwyczjany ale urzekła mnie prosotota tego żę fajnego obrusiku . Ach wogóle chciałbym sie pochwalic ze prawdopodobnie bedę sprzed... więcej

ZAKOŃCZONY OBRUS

kris051986

Dobry wieczór Wszystkim Blogowiczkom i Blogowiczom Właśnie ukończyłem obrusik z różami bedzie sporo fotek bo jestem z siebie dumny zajeło mi to wiele godzin wczoraj działem do 2 w nocy aby dziś go ukończyć Udało mi się skończyc o 21 jupi jupi jupi Zo... więcej

Znowu się odzywam

kris051986

Witam wieczorową porą ... Postaram się pisać poprawnie po polsku na życzenie Pana Zygfryda moje błedy wynikaja z pospiechu jak zawsze potrafię 3-4 razy edytować notke po opublikowaniu bo doszukuję się błedów .. Dobra koniec wyjasnień Serdecznie dziek... więcej

Witam wszystkich po tak długiej przerwie :(

kris051986

Zacznę od tego że nie mam poprostu czasu a uwelbiam tego bloga była zmiana pracy teraz znaowu kebaby zachrzaniam byłe perypetir miłosne ale żeby nie było że nic nie robie przygotowuje cos najwiekszego jak do tej pory zużyłem juz cały motek kordonka m... więcej

Anioł

kris051986

Witam serdecznie wszystkich dawno nic nie wrzucałem ałe po długiej przerwie . Robiłem dziś Aniołka na konkurs dla syna sąsiadki jestem ciekawy efektu końcowego ale jest już ulepiony i w najbliższych dniach bedzie wymuskany i pomalowany narazie jest w... więcej

Masa solna

kris051986

Dziś wieczorem polpiłem troszke z masy solnej co sadzicie?? o tych Rzeźbopodbnych wyrobach . Powiem szczerze ze mnie to wciagneło podoba mi sie bardzo wiec czekam z niecierpliwoscia na wsze komentarze ... ... ... ... ... O to było by na tyle ta różyc... więcej

Miło i Pesymistycznie

kris051986

Witam po tak długiej przerwie która jest spowodowana składaniem kebabów i innych fast foodowych żarełek serdecznie wszystkim dziekuje za odwiedzinki i za przepiekne wyróżnienia które dostałem ... ... ... serdecznie dziekuje jestem szczesliwy za te pi... więcej

A Dziś będzie na wesoło !

kris051986

Witam wszystkich serdecznie i całuśno na początku mojego pościuku chciałbym podziekować za wyróżnienie które dostałem od e-lucynki bardzo dziekuję. ... A dedykuje wyróznienie wszystkim których mam w zkładkach jako linki ulubionych zapraszam po odbiór... więcej

Dziś bedzie krótko

kris051986

Dziś kruciutko bo mam podły chómor... Pierwsze miejsce zajeła karteczka numer 6 drgie miejsce zajeła nr 1 a trzecie miejsce zajeła nr 4 I te karteczki znajada sie w paczuszce z reszta słodkości które doszykowuje na wymianke która niebawem zorganizuje... więcej

Candy w misz-masz

kris051986

zabawa jest w ciemno zgłosiłem się jako trzeci i to mój pierwszy udział w candy serdecznie zapraszam do http://misz-maszbarbary.blogspot.com/ Na candy w ciemno Buźka kriss

28/09/2009 Zakupowe szaleństwo

kris051986

Więc jak obiecałem wrzucam zdjatka swoich sztórmów Biołostockich. A byłem tak: Lidl = rózowa włóczka acryl na różowy szaliczek,, Dziupla nr 1 na ulicy. Sienkiewicza2 przy przystanku autobusowym w kierunku wygody powiem Wam szczerze że tka przmiłej ob... więcej

Nieudana Próba

kris051986

Nieudało mi się zrobić tego cosia z warkoczykami wczoraj sobie usiadłem i zaczołem dziergać to cacko z warkoczykami poczatek poszet sprintem pieknie ładnie robie sobie robie środeczek śliczny fajnie się go robi bo samym łąńcuszkiem i zaczeło sie robi... więcej

Wieczorna Notka

kris051986

Dobry wieczór Blogowicze i Blogowiczki właśnie skończyłem niebieski melanż z tej serwetki jestem bardzo zadowolony. Choć z poczaktu wzór mi sie nie spodobał bo za ażurowymi serwetkmi nie przepadam ale ta jest super ... ... ... ... Wyglada ona własnie... więcej

POZIĘKOWANIA

kris051986

Serdecznie dziękuje Przemkowi za wyróżnienia którę dostałem ... ... !!!A ja Wyrużnic chce oczywiście!!! : Agnieszke http://www.agnieszkamd.blogspot.com/ http://jolantaos.blox.pl/html/1310721,262146,169,170.html?1,1 Przemka http://szydelko-i-druty.bl... więcej

Niestety Siła wyszsza Niebedzie grópowego dziergania

kris051986

Więc zamieszczam wzór na serwetę kórą zamierzem wykonać ... ... ... ... ... Wklejam duże zdjatka bo może Ktoś bedzie miał ochote wykonać ta serwetke wiec zdjątka mozna sciagac pozdrawiam serdecznie zdjęcia po ściągnieciu sa w całości :) buźka Kriss

Mam mam

kris051986

Mam udało mi się skończyć szaliczek dla mojej Justyśki przyjaciółki oczywiście niżej zdiatka niestety wykonane komóreczką Modelka jest moja kochana siostrunia Iwonka przepiekna kobietka moim zdaniem zreszta ślicznie na niej sie prezentuje szaliczek .... więcej

No i jest

kris051986

No i w końcu zrobiłem ten bieżniczek spodziewałem sie fajniejszego efektu ale cóż nie zawsze można mieć to co sie chcę mam nadzieje że wam sie spodoba oczywiście czekam z niecierpliwością na wasze komentarze . ... ... ... I tak by to wyglądało Piszci... więcej

Szaro

kris051986

Witam wszystkie BLogowiczki i blogowiczów jeżeli zagladaja do mnie dziś nie wrzuce żadnego zdjecia , ponieważ jestem na etapie dziergania. Postanowiłem zrobić nowy wpisik bo długo nic nie pisałem a cały czas zagladam , serdecznie dziekuje wszystkim P... więcej

© O szydełkowaniu i cuś jeszcze
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci