Menu

O szydełkowaniu i cuś jeszcze

Bede zamieszczal zdjecia oraz zostawial posty zwaizane z moim szydełkowaniem.Badz jeżeli wydarzy sie cos ciekawego w moim szydełkowym zyciu oczywiście postaram sie też to opisac :

Witam Cześć Hej

kris051986

Po wielu, wielu, wielu, latach, miesiącach, dniach, godzinach powróciłem na łono blogowiczów . Niestety z innym profilem. Założyłem nowego bloga związanego z drugą moją pasją. Serdecznie Zapraszam Wszystkich moich przyjaciół blogowych  Upieczony... więcej

Czapusia Pandusia

kris051986

Witam Kochani po wielu wielu wielu miesiącach dniach godzinach muinutach ponownie Witam Was Kochani dostałem zamówionkood koleżnaki z pracy Sylwi , na czapusie Pandusie dla jej siostrzeńca ocencie zresztą sami komentaże mile widziane :) Buźka Wszyszy... więcej

hejka

kris051986

w chodzac dzis na bloga niespodziewałem się kochani że mam aż tyle wejsc jet to motywujace postaram sie niedługo zaczac dziergac obiecuje!! od ostaniego czasu postarzałem sie o rok :) dorobilem sei 3 storczyków 1 zami i polyscias postaram sie tez wie... więcej

Witajcie po długiej przerwie

kris051986

Witajcie KOCHANI długo długo mnie nie bylo . Ale to wcale nie oznacza że nic nie robiłem zdjecia niebawem jak uda mi się na to znaleźć czas. Pracuje w restauracji jako kucharz zmiane mam dość długą 11 H wiec nie ma siły i czasu na prowadzenie bloga b... więcej

PRÓBNE SCIEGI

kris051986

WITAJCIE KOCHANI TEJ JESIENI BEDE PROBOWAŁ SIŁ SPRZEDAZOWYCH W SPRZEDAWANIU SZALIKÓW I PONCH SZYDEŁKOWYCH JAKO ZE JUZ MAM ZAMOWIONE PONCHO TO PRZYGOTOWAŁWEM PARE PRÓBNYCH SCIEGÓW ABY KLIENTKA MIAŁ W CZYM WYBIERAĆ MAM NADZIEJE ZE SIE POCHWALI NA BLOGU... więcej

23 SIERPNIA 2011

kris051986

JAKO ZE JESTEM MANIAKIEM SZYDEŁKOWYM TO POKAZE ILE MAM ROBOTEK ZACZETYCH LECZ PISAC NIE BEDE CO KIEDY SKONCZE BO ZNAJAC ZYCIE TAK NIE BEDZIE ALE NARAZIE "HEKLUJE" OBRUS Z WIZYTÓWKI JA BYNAJMNIEJ TAK SOBIE TO NAZWAŁEM WZÓR-SCHEMAT MAM JEŻELI KTOŚ POTR... więcej

Żeby nie było że nic nie robie :)

kris051986

Witajcie kochani a robie to kliknij aby powiększyć Galeria zdjęć A po zatym chciałbym wam pokazać chyba z tegio co narazie zauważyłem najmłodszego blogowicza kochani a co najważniejsze młodszy kolega nieźle wymiata :) http://mam-hobby.blogspot.com/... więcej

Prośba

kris051986

Witajcie kochamni potrzebuje informacji na temat rodzajów włoczek ccha nabyc bardzo bardzo gruba włoczke nejlepiej cos takie z czego zrobiłem szalik nie wiem co to za materiła bo to było z odzysku kliknij aby powiększyć Galeria zdjęć więc wielki apel... więcej

I w końcu koniec

kris051986

Witajcie kochani Tak tak naszedł czas konca bieżnika Brugijskiego i szczerze powiem ze to była frajda dłubać Ten bieżnik a zreszta chyba się wciagnołem sie koronke brugijska powdstaje nowy bieżnik ale mojego autorstaw aczkolwiek korzysztam z roznych ... więcej

Brugijka 4

kris051986

Witajcie kochani Droga Jolu z komentarza poprosze wysłanie emaila żebym mogł Tobie przesłać schemat owego Miedzyczasu :) a to dalej moja zabawa z brugijką mam naadzieje ze bedzie jeszcze tylko cz.5 :) och jutro sobota rozmowa na skye z Zygfrydem Jupi... więcej

Brugijka 3

kris051986

kliknij aby powiększyć Galeria zdjęć Witajcie Kochani najprawdopodbniej w niedziele lub poniedziałek wyjezdzam do Rzeszowa na szkolenie wiec bedzie mała przerwa w robótkowaniu mam nadzieje ze mała i ze przy nowej pracy znajde czas na dłubanie Buźka K... więcej

Nowość (Brugijska)

kris051986

Witajcie Kochani !! Jako że zaczyna mi brakować nici DMC kordonka białego to zacząłem dziergać biżnik moich marzeń dzieki Skype i Zygfrydowi który mi wszystko wytłumaczył i uczy mnie brugijki zrobiłem juz dzis 3 środkowe elementy zresztą sami zobaczc... więcej

Nowość cz.2

kris051986

Hejka Wszystkim oto dalsze fotki obrusu który powstaje . mam nadzieje ze sie spodoba !! kliknij aby powiększyć Galeria zdjęć Buźka Kriss

Nowość

kris051986

Witajcie Kochani właśnie dziś jakby na takim etapie skończyłem nowy projekt a oto zdjęcie. kliknij aby powiększyć Galeria zdjęć To wszytko Buźka kriss

tylko Fotki

kris051986

Witajcie serdecnzie kochani nowe produkty w sklepie :) kliknij aby powiększyć Galeria zdjęć kliknij aby powiększyć Galeria zdjęć kliknij aby powiększyć Galeria zdjęć

Czarne ściany w pokoiku

kris051986

Witajcie !! Byliście Ciekawi moich "czarnych " scian poniżej zdjęcia mojego projektu odnośnie mojego pokoju . Opisze jaki efekt chcę uzyskać otóż chce zrobic swój pokoik w stylu glamour . Ponieważ mieskzam w kawalerce o wielkości niecałych 30 m2 (cię... więcej

coming out Blogowy :)

kris051986

Witajcie kochani :) Strasznie się steskniłem za blogiem !!! tak tak wiem wcale tego po mnie nie było widać. Wiec tak zaczne od tego że strasznie zapracowany byłem, byłem asystentem pewnego Pana poźniej kierownikiem zmiany w jego Barze a teraz jak zaw... więcej

Nio i moja wersja

kris051986

Witajcie kochni! U mnie znów remontowo zdzieranie scian zdjecia będą później . A dziś po tygodniu dłubnia koronki irlandzkiej nabawenia się odcisku na palcu od szydełka, zrobiłem tą serwetusię z której jestem cholernie zadowolony jest naprawde nadzwu... więcej

Dłuabanie

kris051986

Witajcie Kochani dłubie sę kiedyś zaczęty obrusik z błekitnego melanży mam nadzieje że uda mi sie jejo :) niedłgo skonczyć. Obfacam też swojego (Amyrylisa Chyba tak się piszę) bo wypusił 3 kwiaty koloru waniljowego Kwiata niedawno dostałem hihihi ...... więcej

© O szydełkowaniu i cuś jeszcze
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci