Menu

O szydełkowaniu i cuś jeszcze

Bede zamieszczal zdjecia oraz zostawial posty zwaizane z moim szydełkowaniem.Badz jeżeli wydarzy sie cos ciekawego w moim szydełkowym zyciu oczywiście postaram sie też to opisac :

Czarne ściany w pokoiku

kris051986

Witajcie !!

Byliście Ciekawi moich "czarnych " scian poniżej zdjęcia mojego projektu odnośnie  mojego pokoju .

Opisze jaki efekt chcę uzyskać otóż chce zrobic swój pokoik w stylu glamour .

Ponieważ mieskzam w kawalerce o wielkości niecałych 30 m2 (ciężko)--

-to chcę uzyskac taki efekt aby moi goście wchodzący do mnie do pokoju nie odniesli wraże- nia że tu śpię chcę w małym pomieszczeniu uzyskać efekt salonu dla gosci a zarazem mieć swoja sypialnie więc po wielu godzinach spędzonych na myśleniu (a to bolało :) ) wpadłem na pomysł aby zrobic w nowoczesnym stylu swoje wnętrze jeszcze nie jest ukończone , zostało jeszcze do kupienia mebelki, żyrandol, sofa skórzana biała, skrzydło pokojowe cłae ze szkła , stolik kakwowy i zrobic kwietnik od sufitu do podłogi no i oczywiscie na koniec jakies upiekszanie ponmieszczenia wiec jeszcze kupa kasy do wydania przede mną mam nadzieje że się podoba dla mnie się cholernie podoba już i dobrze się czuję w czarnym pokoju  na zdjeciach rolety oraz wyzytówka. 

 

kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć
 
Buźka Kriss

Komentarze (4)

Dodaj komentarz
  • koronkarka0

    Wizytówka bardzo gusowna , przejrzysta, a co do pokoju ..hm...postanowiłam sie nie wypowiadać gdyz to Twoje królestwo i Ty musisz czuc sie w nim dobrze. (fajnie ze dales fotki zaspokoiłam ciekawośc jak i wyobraźnię )Pozdrawiam TUE_

  • Gość: [ankaskakanka] *.ssp.dialog.net.pl

    Może być ciekawie. Jednak mam małe ale...ale wiesz, że Ty tu rządzisz i nie musisz się wcale ze mną zgadzać.
    1 kasetony są okropne. Pomaluj sufit jaśniejszą farbą ( może siwą), raczej nie białą,
    2 firany- Zawieś po boczkach tylko zasłonki może właśnie w kolorze sufitu a firanki bym zlikwidowała.
    Zresztą zrób jak chcesz, pamiętaj to Twoje królestwo.
    Pozdrawiam

  • Gość *.internetia.net.pl

    to jeszcze nie koniec tak jak pisałem w poscie wiec pokaze poznije efekt koncowy :)

  • isia511

    O matko czarne! nawet ciekawie wyglądaja dla faceta mysle że ok ale ja i tak wole pastele.
    A mój syn kazał sobie pomalować ściany na pizgająca zieleń

© O szydełkowaniu i cuś jeszcze
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci